אסטרטגיה תקשורתית

וולט דיסני אמר פעם ש"העולם שייך למי שמספר את הסיפור טוב יותר", היום אמירה זו נכונה מתמיד. העידן הנוכחי מחייב אותנו לפעול מתוך גישה מובנית ואסטרטגית המתמודדת עם עולם מרובה תוכן ועמוס במידע. האתגר המרכזי הוא לייצר שיח פעיל ואפקטיבי עם קהלי היעד אליהם אנו פונים ולהבטיח ש"הסיפור שלנו" (המידע או המסרים שאנו רוצים להעביר) יוכל להתמודד בהצלחה עם "פייק ניוז" ו"תעשיית השמועות" הפורחת ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ והטלגרם.

אסטרטגיה היא לא פחות מאידאולוגיה עבורנו. אנו ניגשים לכל אתגר תקשורתי בגישה אסטרטגית המבנה תוכנית סדורה של פעולות, ניסוח מסרים ודיוק אפיקי התקשורת והשיח בהן נדרש לפעול.

אך לא די בתוכנית אסטרטגית, יש לדעת כיצד להוציאה בפועל בתקשורת הממוסדת, ברשתות החברתיות ואפילו במעורבות בקבוצות השיח הקיימות ברשתות החברתיות ובאפליקציות הצ'ט כמו וואטסאפ, טלגרם, מסנג'ר ועוד.

אנחנו בגוד וואן מתמחים הן בתפירת התוכנית האסטרטגית והן בהוצאתה לפועל בכל אמצעי התקשורת הקיימים.

חצי עיגול