אודותינו

GoodOne היא חברה העוסקת בייעוץ אסטרטגי לתקשורת, שיווק, פרסום ומיתוג. היא פעילה משנת 2009 ומתמחה בניהול קמפיינים פרסומיים והסברתיים. GoodOne היא המשכה הישיר של חברת "ספין מעצבי דעת קהל", שאותה ייסד זיו ברנע בשנת 2000 עם שותפו דאז, יובל פורת. GoodOne הוקמה כחברת בוטיק המיועדת לתת שירות ללקוחות ספורים במניינם אולם גדולים בהיקפם. השירות הניתן לגופים אלו מקיף ומהווה מענה כולל לכלל צרכי הארגון בכל הקשור לקיומו כלפי חוץ. הניסיון הרב הצבור בחברה על כל חלקיה מאפשר ללקוחותיה ליהנות ממומחיות וממקצועיות בכל אפיקי העשייה של החברה. אז מה בעצם אנו יודעים לעשות?


GoodOne מעניקה ללקוחותיה מענה כולל לכלל צורכי התקשורת, השיווק, המיתוג והפרסום אך יכולה גם לספק באופן מודולרי רק את חלקם על פי דרישה.
בין השאר אנו מעניקים:
• ייעוץ אסטרטגי לתקשורת
• ניהול מצבי משבר
• הפעלה שוטפת של שירותי דוברות ויחסי ציבור
• ייעוץ אסטרטגי לשיווק
• ניהול קמפיינים פרסומיים דיגיטליים
• ניהול קמפיינים פרסומיים במדיה Offline (רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות)
• ניהול קמפיינים במדיה החברתית
• תכנון מדיה ורכישתה
• שירותי קריאייטיב וארט לפרסום
• חוויית שירות חיובית ומעורבות מוחלטת של הבעלים והשותפים, כראוי למשרד בוטיק!


GoodOne הוקמה כחברת בוטיק והיא שומרת על צביונה זה מאז הקמתה. הפילוסופיה העומדת מאחורי גישת העבודה שלנו נשענת על החוויות שלנו כלקוחות שצרכו (ועודם צורכים) שירותים מגופים שונים בארץ ובעולם.
ניסינו להיות החברה שתמיד רצינו שתעמוד מולנו כמקבלי שירותים. זו בדיוק הסיבה שאנו מקפידים מאוד על הפרמטרים הבאים:
• טיפול במספר מצומצם של לקוחות בעת ובעונה אחת
• בדיקה מקדמית לפני כניסת לקוח חדש בדבר יכולתנו לתת לו את השירות המרבי והמיטבי לאור פניותן של המחלקות השונות בחברה
• הבעלים והשותפים מעורבים לעומק בכל תיק ותיק
• ישיבות פנימיות מתקיימות בכל תיק ופרויקט שבו אנו מטפלים
• רק בעלי החברה והשותפים בה מקבלים את ההחלטות המקצועיות בענייני הלקוחות
• ערך תודעת השירות מצוי בראש סדר היום המקצועי שלנו
• העובדים בחברה יודעים כי לצד היכולת המקצועית והיצירתיות הנדרשת, הם ייבחנו על חוויית השירות שיעניקו ללקוחותינו ועל שביעות רצונם
• התגייסות מוחלטת למשימת העבודה מתוך הזדהות עם יעדי הלקוח וערכיו.

 

את הציניות השארנו מחוץ לכותלי חברת GoodOne.
אנו מעניקים משירותינו רק לחברות, ארגונים ודמויות שאנו מאמינים במעשיהם ובכוונותיהם, וכאלו המצליחים ליצור אצלנו ואצל עובדינו הזדהות ערכית מהותית ומקצועית. אנו לא פועלים למען לקוח שאין אנו מאמינים בכנות כוונותיו או לחלופין באיכות המוצר או השירות שהוא מציע לקהל הרחב.
ההיגיון פשוט – אם לא נהיה אנו משוכנעים, נתקשה לשכנע אחרים. גישה זו עוברת כחוט השני אצל כל אנשי החברה המובילים את העשייה.

חצי עיגול