מיתוג

כשאנו חושבים על מיתוג, מייד צצות ועולות בראשנו חברות ענק כמו מק'דונלדס, קוקה קולה, נייק,  גוגל, פייסבוק ואחרים. למעשה, אם תתבקשו לתאר את הלוגו של כל אחת מחברות אלו או לציין מהו צבע המותג שלהן, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא מאמץ. זו משמעותו של מותג עוצמתי ותוצאתו של תהליך מיתוג מצליח.

מותגי הענק הללו, ואחרים שלא הזכרנו, חדרו לעומק תודעת הקהל הרחב בכל העולם. הזכירות המיידית הזו מתקיימת בזכות פעילות פרסום קפדנית, מוצרים ברמת גימור מושלמת וכמובן – מיתוג מבדל, המזהה אותם ומשמר אותם בתודעת הקהל באופן יציב וקל לשליפה.

תהליך המיתוג הוא הרבה מעבר לנראות הוויזואלית שאנו מייצרים עבור המותג. הוא כולל בראש ובראשונה זיהוי ערכי המותג, אפיון תפיסת העולם היסודית ממנה הוא פועל ותפיסה אסטרטגיית של המותג. כנגזרת ממאפיינים אלו אנו יוצרים את הזהות הוויזואלית של המותג המשרתת אותו על כל מאפייניו.

כמומחים בתחום האסטרטגיה – גוד וואן יודעת לבנות תהליך מיתוג מותאם עבור מי שמבקש למתג את פעילותו הקיימת או לייצר פעילות חדשה.

חצי עיגול