אסטרטגיה שיווקית

האסטרטגיה השיווקית קודמת לכל פעולה, והיא פרוסה כמטרייה מעל לכל פעילות תקשורתית, שיווקית, פרסומית ותדמיתית. תוכנית שיווק אסטרטגית היא מפת דרכים מכוננת והיא נתפרת למידותיו הספציפיות של הלקוח. היא נגזרת בין השאר מניתוח מדויק של השדה בו פועל הלקוח, הקהלים אליהם הוא פונה, גורמים שונים המתחרים בו או משיקים לו והשלכות פעולותיהם. מודל ה – SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats) הוא המוכר ביותר לשם כך, אך יש אחרים ומעודכנים ממנו.
מתוך הניתוח האסטרטגי נגזרת תוכנית שיווקית הכוללת ובין השאר ניתן למצוא בה:

  • ניהול קמפיין פרסומי
  • פרסום דיגיטלי
  • פרסום במדיה שאינה אינטרנטית (טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות וכד')
  • פעילות תוכן ותדמית ברשתות החברתיות
  • הפקת תוכן וידאו המותאם לשיח ברשת ולכל אפליקציות הרשתות החברתיות הקיימות
  • פעילות מתקדמת של פרסום מבוסס קהלים (DATA)
  • ניהול קמפיין מקביל של יחסי ציבור כרוח גבית לכלל פעילות השיווק
חצי עיגול