פרסום

"פרסום אפקטיבי" זה כמו שיחה עם החבר הכי טוב שלך. יש לכם את השפה שלכם, אתם מדברים על מה שמעניין אתכם ותמיד רק כשמתאים לכם. עידן הרשתות החברתיות והיכולת שלנו לעשות שימוש במידע העצום שהן אוגרות על המשתמשים שלהן לצד זה הנאסף בגוגל, מאפשר לנו לדבר עם לקוח הקצה שלנו בדיוק כך.

אנחנו מאמינים בפרסום אפקטיבי פשוט כי הוא עובד,  ויש לו גם יתרונות נוספים – ניתן לאמוד אותו, לכמת אותו ולבדוק באופן מתמיד את האפקטיביות שלו לאור היעדים שהוצבו בראשיתו.

כבר שנים שאנו מנהלים קמפיינים פרסומיים אפקטיביים תוך שימוש בארגז הכלים המגוון ביותר שיש לעולם הפרסום להציע – פרסום דיגיטלי, פרסום מבוסס DATA, פרסום ברשתות חברתיות וכן פרסום במדיה ה"קלאסית"  (רדיו, טלוויזיה, שילוט חוצות וכד').

מקצועני הפרסום בגוד וואן מתמחים בניהול קמפיינים דיגיטליים מפולחי קהלים ואף יודעים לייצר את הפילוחים המדויקים בחתכים שונים של קהלי היעד. אנחנו יודעים לאתר את קהלי היעד של הלקוח, לנתח את התנהגותם הדיגיטלית ולהתאים את הקריאטיב המושחז להעברת המסר. כך למעשה אנו יוצרים את הקמפיין האפקטיבי ביותר המגיע ליעדיו ללא צורך בתקציבי פרסום רהבתניים ובזבזניים.

חצי עיגול