פרסום - GoodOne


GoodOne מאמינה בגישת הפרסום האפקטיבי, וערכיו הם נר לרגליה.
פרסום אפקטיבי הוא גישה פרסומית “רזה” ולא רהבתנית ששמה לה כיעד מתן מענים מיידיים ומדויקים לצרכי הלקוח, וזאת באמצעי פרסום ושיווק בני מדידה ככל הניתן. אנו ב- GoodOne מבקשים להיות בית כולל ליצירה שיווקית ופרסומית היודעת לחבק את הלקוח ולכבד את העשייה שלו. אנו עושים זאת באמצעות קמפיינים מוקפדים ומדויקים המשרתים את צורכי הלקוח ומופנים באופן מפולח לקהלי היעד שלו. אנו מתכננים מהלכים פרסומיים ושיווקיים אפקטיביים המביאים בחשבון לא רק את יעדיו של הלקוח אלא גם את מגבלות התקציב שבהן הוא נתון, וזאת מתוך הבנה עמוקה של האופן שבו מנוהל תקציב השיווק בצד המפרסם ולא רק בצדו של הפרסומאי.

מחלקת הפרסום של GoodOne מנהלת במיומנות קמפיינים פרסומיים כוללים בהיקפי תקציב משתנים.
קמפיינים כוללים עושים שימוש בכל אמצעי המדיה המוכרים לנו, החל במדיה “קלאסית” כגון רדיו, טלוויזיה ושילוט חוצות, דרך מדיה דיגיטלית הכוללת פעילות בכל אתרי התוכן המשמעותיים בישראל, וכלה בפעילות פרסום מתקדמת מבוססת קהלים (DATA).

עולם השיווק כולו, ובכללו עולם הפרסום, הולך ומתמקד בעבודה לפי קהלים. ארגונים רבים הגיעו למסקנה שלאתר בכל פעם מחדש אותו לקוח ולספר לו מחדש אותו הסיפור הוא תהליך בזבזני, משמים ולעתים אף מרחיק לקוחות פוטנציאליים. תחת זאת ניתן לאתר את לקוחות הקצה המרוצים והמעוניינים, לשמרם ולהציע להם הצעות שיעניינו אותם. מבחינת אותם ארגונים זו משימת שיווק חדשה בעלת עדיפות גבוהה. בעגה המקצועית היא נקראת “יצירת DATA”, איסוף נתונים מרוכז של קהל הלקוחות הקיים ואפיונם באופן פרסונלי ופרטני. לחברות ולארגונים רבים יש היכולת לאתר את קהל הלקוחות הישירים ולהוסיף על כל אחד מהם פרטים מזהים ומאפיינים כדי לדייק את זהות לקוח הקצה ולאתר את צרכיו, הרגליו והעדפותיו.
פעילות פרסום מבוססת קהלים נחלקת לשלושה חלקים.

החלק הראשון הוא יצירת קהלים חדשים.
מערך שיווק ופרסום במאה ה-21 לא יכול להרשות לעצמו לפעול ללא איסוף מתמיד ובלתי פוסק של לקוחות חדשים. היכולות הטכנולוגיות וחכמת השיווק המתחדשת מלמדות אותנו בעת הזו לאסוף כל העת את הלקוחות החדשים ולהוסיפם אל הקיימים וכך ליצור DATA הולכת וגדלה. מובן שפעילות כזו המתקיימת ביעילות מביאה לניהול נבון, “רזה”, חכם ומניב של קמפיין, פרסומים ואקטים שיווקיים.

החלק השני הוא אפיון הקהלים הקיימים.
קיומה של DATA משול לקיומם של מצרכי היסוד להכנת עוגה. אם חסרים המתכון הנכון והוראות ההכנה המדויקות העוגה עלולה לצאת לא מוצלחת, שלא לומר לא אפויה ומזיקה לבריאות. DATA יש לנהל נכון, ברגישות ומתוך אסטרטגיות שיווק ופרסום מובנות.
לאחר וידוא קיומה של DATA נרחבת אנו נערכים לפעילות עומק בתוך הנתונים באמצעות אנליזה אמפירית:
ראשית, נוודא שנתוני הבסיס על אודות כל רשום יהיו מלאים ונכונים.
נוסיף פרטים נוספים ככל שנוכל, פרטים שיסייעו לארגון לפעול מול אותו לקוח קצה.
נייצר מערכת שיחה מתמשכת ומתוחכמת שתגרום מעצם קיומה לאסוף פרטים נוספים.
ננתח לאורך כל מערך ה-CRM אפיונים של קבוצות כדי לייצר פעילות שיווק דומות לקהלים בעלי קווי דמיון ביניהם.

החלק השלישי הוא שימורם והגברת נאמנותם – Marketing Automation.
שימור ה- DATA ויצירת נאמנות של הלקוחות אל המותג/ הארגון/ החברה הם תורה בפני עצמה. ככל שה- DATA גדלה ועמה יכולת הארגון לאסוף על כל פרט בה מידע רב יותר, כך ניהול ה- DATA ושימורה הופכים למורכבים יותר. יתרה מזאת, מידע רב שלא נעשה בו שימוש הופך לאבן שאין לה הופכין וניצב במערכת ללא צורך. חכמת השיווק בעת הזו היא להפוך את המידע הרב והפרסונלי לכלי פרסום, שיווק ומכירות היודע לפעול מול כל לקוחות הקצה בעת ובעונה אחת, בין אם מספרם נאמד באלפים, בעשרות אלפים ואף במאות אלפים. לטובת משימה זו בדיוק קמו מערכות טכנולוגיות חכמות בשם Marketing Automation, היודעות לפעול במקביל מול מאות אלפי לקוחות ולהעניק לכל אחד מהם את התחושה שאנו פונים אליו באופן ייחודי ושרק הוא בראש מעיינינו.